Monday 10 April 2017

Dip & dip

Assalamualaikum
Salam sejahtera!
hehe,,
Arini nak jalan-jalan carik makan pulak...
ke mana?
Dip n Dip,,
takleh jadi ni,,,
meleleh air liur tengok orang makan sana,,
takleh jadi ni,, kena gi jugak.
hehehe,,,
ko ingat aku reti la area bangsar tu?
langsung tak.
hahaha,,,
dok google,,,
dekat ngan bangsar village tu,,
pepandai la godek kat gps tu,,
hehee,,,
pastu carik jalan telawi 3,,,
Alhamdulillah,,
memang bes pencarian kali ni sebab tak sesat...
skali pusing jer dah nampak dip n dip ni kat celah kedai.
hehe,,
nak park pon Alhamdulillah senang,,
dapat depan kedai
:)
Ape lagi,, takyah nak membebel membedah...
jom masuk!
:)
 

 adoiii,, rambang mata weyyyyyyyy
hahaha,,,
dah la aku ni gila coklat..
kui kui kui
pilih weh,, pilih
;p

  

 Brownies Crepe
RM28.50
Sumpah ini sedap bangat...
nak nanges jer bila rasa kesedapan coklatnya,,

hahaha


 
 Mallow hot chocolate
 pon sedap time ngah panas2,,,
nak nak lagi ade marshmallow tu kan..
yummehhh

:)



ni ape nama die ek?
tak ingat
pondan fondant kot.
hehehe


 time ni aku tak larat dah,, hahaha,,,
mampu abeskan eskrem jer,,
part aku ntok ni aku tapau bawak balik umah,,
hehehee

No comments:

Post a Comment